helg :)

Äntligen fredag! Även fast man har haft lov hela veckan och ha kunnat gjort precis samma sak som nu när det är helg så är det ändå inte samma sak tycker jag :P Själva grejen att det är helg känns så himla avslappnade och skönt! Plus att älsklingen också är ledig då, det bästa som finns är ju att sova ut och sen kliva upp och äta en riktigt mys frukost tillsammans med han :) Det är bara lördagar och söndagar som vi har tid för det så dom dagarna blir riktigt speciella :D

Ikväll har vi varit hos daniel och ziri :) For dit vid sex och då började jag fixa i ordning middagen, vilket blev tacopaj ;) Vid sju for daniel och hämtade ziri på jobbet, och sen när dom kom hem blev det paj, vin och en massa myys :D
Älskar verkligen att umgås med dom! Dom är så sjukt söta och trevliga! Ibland känns det som att man är som hemma när man kommer dit, så mycket trivs jag att vara i deras sällskap ;D
Nu har jag och robin nyss kommit hem ifrån dom. Sitter och kollar på en jätte bra film på trean, så ska väl se klart den innan vi går och lägger oss.. :)

Just det! Carina kom och hämtade lotta förut så nu är vi inte hundvakt längre, känns faktiskt lite tomt :/ Hon är så himla go och snäll den där hunden. Hon har varit som en liten kompis åt en dom här dagarna :P
Carina lämnade kvar bilen till mig också ifall jag skulle behöva den något i helgen. Gulligt! :D

natti natti!

Fick lite vårkänslor idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0