ledig dag!

Japp idag har jag varit ledig :D Och från och med nu så kommer vi att vara ledig varje onsdag pga av att vi är klar med vissa ämnen. Grymt skönt, mitt i veckan och allt :)
Jag har verkligen tagit vara på min lediga dag idag! Har fixat lite grejor, varit till mamma och druckit kaffe och surrat lite om studenten och resan.. Hon är bäst min mamma, hon förstår mig och stöttar mig till tusen! Vi är verkligen som bästa kompisar, kan prata om exakt allt och vi tycker och tänker oftast lika dant :)
Har bokat tid hos ingela idag också för färgning och slingor, så snart så är man snygg i håret igen ;D

Annars så sitter jag här nu och är propp mätt på all smoothie jag har druckit idag. Hahaa jag har fan druckit fyra stora glas :P Det är sjukt gott och man kan göra så många olika smaker på det så man blir aldrig less på det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0