lediga onsdag

Idag har jag hunnit med massor på min lediga dag :D Haha robin tycker att jag ska bli en hemma fru och det skulle jag nog inte tacka nej till om jag hade minst typ 30 rent i månden så jag kunde lyxa till vardagen med shopping, gå ut och luncha varje dag och bara göra det som faller än in och vara rik på samma gång ;P
I morse vaknade jag klockan sju då älsklingen for till jobbet och då hade jag tänkt att somna om och sova nån timme till men nej då det gick inte alls, jag var svin pigg så jag klev upp och fixade frukost och smsade med matilda och malin som också var uppe då på sin lediga dag ;)
Kring lunch for jag till robins jobb och hälsade på han och daniel medans dom jobbade och sen for jag till willys och storhandlade mat! Alltid lika roligt att fylla på kylen och frysen ;)
Sen hämtade jag ut vårat hm paket, for till mamma och klippte hon och sen blev det en fika med hon och elin innan jag for hem!
Ikväll har jag och robin varit hos carina,ingemar och hugo på middag. Också var vi till hans mormor och morfar och tvättade bilen och hälsade på en liten stund, dom är så söta :D
Nu har vi nyss kommit hem, sitter och käkar en massa choklad! 5 stora chokladkakor för 20 kr, det kan man kalla för rena fyndet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0