måndag

I morse var jag riktigt klantig av mig och sov över tre timmar! Jag måste ha sovit jätte hårt för jag vaknade varken utav väckarklockan eller att det ringt :O
Så idag blev det ingen skola för mig.. Har varit och tränat på gymmet och sen for jag hem och bakade bullar :) Och gud vad ont i magen jag fick utav all bulldeg jag pulade i mig, haha det är svin gott men jag tror inte att man ska äta så mycket utav det som jag gjorde ;P
Snart kommer daniel och ziri hit och kollar på hockeyn med oss! Och självklart så blir det kaffe och nybakda bullar till det ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad gott det såg ut!

2009-03-16 @ 19:21:28
URL: http://lovisalofstrand.blogg.se/
Postat av: Linda

å det var dom också ;) hihii

2009-03-17 @ 10:23:00
URL: http://lindakallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0