måndag

Ja då var det måndag igen och det här är sista veckan i skolan för mig eftersom vi har praktik sen till den 15 maj :) Så nu den här veckan ska vi avsluta alla kurser och ha betygsnack, känns verkligen jätte skönt! :)

Igår så var jag och robin på kalas hos mamma :D Var jätte mysigt att träffa alla och mamma hade gjort världens godaste smörgåstårta också fikade vi en massa annat gott :)
Sen på kvällen kom ziri och daniel till oss och käkade pizza också kollade vi på wipeout och beck. Haha alla var helt död ifrån i lördags kväll ;P
Sitter i skolan nu så måste sluta skriva och börja jobba lite..

Bilder ifrån igår! Haha jag och robin ser lite smått slitna ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0