sista dan i skolan!

I dag var det sista dan i skolan för mig! Ska ha nån lektion första veckan efter praktiken men sen är vi ledig dom två andra vekorna :D Det känns lite små tråkigt ändå om jag ska vara ärlig.. Kommer sakna klassen och alla sjuka och roliga minnen vi har tillsammans ifrån dom här tre åren, att vi har orkat stått ut med varandra haha ;P
Vi gjorde klar våran tidning idag på samhällen och sen på historian bjöd barbro oss på fika! Sötis hade bakat kladdkaka och köpt med sig bullar :)
Slutade vid tolv och då gick jag in till stan med matilda och malin. Följde med malin och träffade tobbe, var nog första gången jag träffade han efter gatufesten :O Sötparet! :D
Sen gick jag till trudes och köpte ett vårvax också blev det en t-shirt ifrån hm..
Nu sitter jag och dricker en kaffe och bara njuter av att få sitta på rumpan ett tag, haha jag har sån fruktansvärd träningsverk överallt i kroppen idag. Inte skönt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0