skola

Ja nu är lovet slut, buhuu jag vill inte ha skola :/ MEN vet ni vad, jag går bara tre veckor till i skolan :D För sen så har vi praktik till vecka 20, och sen dom sista tre veckorna kommer vi nog mer eller mindre inte ha någon skola. Är mest för dom som har restprov och så och det har jag inga, så det blir bara chill och njuta av våren och allt som händer där till ;)

Började halv nio i morse! Har samhälle nu och har precis gjort klart allt så nu sitter jag, matilda och malin och väntar tills lunchen öppnar, börjar bli väldigt hungrig.. Som vanligt det, även om man ätit jätte mycket frukost på morgon så blir man hungrig på en gång man kommer hit. Haha lunchen är typ höjdpunkten på hela dan ;P

Åh robins mamma ringde nyss. Och då sa hon att jag fick ha hennes bil några dagar till :D Så grymt skönt att ha tillgång till bil, alltid är det nått man kommer på att man ska göra! Som i dag tillexempel så ska jag åka ut till birsta med matilda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0