söndag

Idag har jag städat och pysslat på lite här hemma också har jag varit ute och gått i det slaskiga och äckliga vädret, blää skorna var helt genom blöta när jag kom hem :/
Sen i eftermiddags så frågade robin mig om han fick bjuda ut mig på middag ikväll :D Åååh vad glad jag blev, bara hur han ställde frågan gjorde att jag vart rörd :D
Självklart så tackade jag ju ja, så jag snabbade mig att få på mig lite smink och sprayade på gårdens lockar lite ;)
Sen vid sju for vi ner till jops och åt! Blev taost skagen till förrätt och själva huvudrätten blev det ett jätte gott kött och potatisgratäng med en massa olika grönsaker och såser, åh vad gott det var!
Vi hade en jätte mysig stund där nere tillsammans :) Jag älskar dig så otroligt mycket gubben, det går inte att beskriva hur mycket du betyder för mig! Vi har så sjukt roligt tillsammans och det är det bästa i vårat förhållande. I dag är det prick en månad kvar tills du åker, åh jag gruvar mig som satan för den dagen samtidigt som jag länktar lite för att jag vill att det ska bli av någon gång och att tiden sen går snabbt så vi kan träffas igen! <3




Kommentarer
Postat av: Therese Gravid och Melwins Mamma

de kommer gå bra gumman.. Mysigt att lbi utbjuden

2009-03-30 @ 06:58:07
URL: http://livetsommammma.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Jag är glad för din skull :)

2009-03-30 @ 12:24:48
URL: http://sigridmaria.webblogg.se/
Postat av: Linda

Vad söta ni är! :D <3

2009-03-30 @ 16:12:09
URL: http://lindakallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0