söndag

Igår var jag på middag hos therese, micke och melwin. Pappa, mamma och elin var också med, var roligt att träffa pappa eftersom det inte händer allt för ofta!
Det var han som bjöd på middagen och det var hur gott som helst. Du kan du pappsi :) Ååh vet ni! Igår sa melwin linda för första gången :D Lill pluttis, hihii då blev moster glad :)

Var där till sju och då for jag hem till robin, daniel och stoffe som hade sett på timrå matchen här hemma. Vid åtta, precis då melodifestivalen började kom dom på att dom ville ha pizza och gissa vem det var som fick åka hämta dom ? :P Jo jag så klart haha, var bara jag som inte hade druckit så då åkte jag på det ;) Svängde in på statoil och köpte en kortlek, tuggummi och en daimstrut till mig själv ockå :)
Sen blev det kortspel med lite vin för oss och det var såååå nära att jag vann på första chicagon men det slutade med att robin vann.. Sur blev jag för det hade varit så skönt att få vinna över han hahaa ;P

Stoffe sov över hos oss i natt! Älsklingen har nyss gjort i ordning kaffe så jag tänkte väl fixa fram lite frukost jag då :)
Skriver mer ikväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0