tjaao :)

Var andra dagen på praktiken idag och jag trivs som fisken i vattnet där. Det är så mysigt och avslappnande ställe och jag träffar sjukt mycket folk på dagarna, sådana människor som man i vanliga fall stöter på högst en gång i månaden så det är jätte roligt :)
Har precis kollat klart på den rätte för rosing och jaa vad ska man säga om det programet ? Jag tycker inte att hon skulle välja någon av dom, alla var skumma eller för unga :O
Nu är det desperete så jag ska väl små kika lite på det ett tag innan min babe kommer hem ifrån träningen så jag kan få min massage som han är skyldig mig, höhö ;P
Sen blir det natti för min del så jag är pigg i morgon..  PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0