tjohej!

I dag var det helt värdelöst att gå till skolan! När jag kom dit fick vi reda på vad man fick för betyg i personlig försäljning och i näthandel c och sen slutade vi :O Då gick jag, malin och matilda och käkade lunch och det var fisk och det är typ min favorit mat nu mera, haha jag bara älskart ;P
Sen gick jag in till stan och kikade lite.. Köpte en present till therese också som fyller år på lördag :)
Nu har jag precis kommit in. Har varit ute och kört power walk och gud vad skönt det var, jag känner mig mycket piggare nu efteråt!
Ska ta mig en dusch strax och sen förbereda middagen.Blir lasange idag :D
Kram på er!

ge mig vååår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0