Toppen kväll :D

Ja det vart verkligen en lyckad kväll igår! Började med att vi åt tacos här hemma med daniel och ziri. Vi drack en massa vin och ziri gjorde världens godaste drink till oss, gaah vilka spanien känslor jag fick när jag drack den ;P
Daniel hade bränt med sig skivor så vi lyssnade musik och hade riktigt trevligt och sen så hade vi fixat en "överraskningsfest" åt robin och det vart ju verkligen lyckat haha han trodde att det bara skulle vara vi fyra och bara ta det lugnt men så blev det ju verkligen inte ;) Kring nio kom rasmus, emma, serat, maria, kent, och tre till som jag inte kommer ihåg vad dom hette men dom for vid elva tiden och då kom nina, lisa, matilda och hampus :)
Ih matilda hade gjort ett skit sött paket till robin med två ostkrokspåsar och två roser, åh vad glad han blev. Han älskar ju ostkrokar :)
Vi hade jätte trevligt hela kvällen och robin vart verkligen super glad när alla kom :D Tyvärr så blev han jätte trött vid ett tiden, lill hjärtat var verkligen inte likt honom :O Men jag förstår han till hundra procent med tanken på hur mycket han har haft med alla jobb den här veckan, fattar inte att han står ut..
Men både han och jag tackar alla för en underbar kväll :D

Nu har vi nyss haft picknick frukost här i sängen med en massa mackor och te, myyspyys :) Funderar på att ta mig en dusch och sen ska vi ta en promenix upp till mammsen och fira hon eftersom det är hennes tur att fylla år idag! Grattis grattis till dig mamma :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0