torsdag

Som sagt så är carina, ingemar och hugo bortrest så vi har sovit i huset i natt med lotta och kissarna :)
Hade myskväll här igår kväll med daniel och ziri, bjöd dom på tacos också kollade vi på tv och fikade ziris goda kakor som hon hade bakat :D Måste får receptet på dom där gumman hehe ;)

I morse for älsklingen till jobbet vid sju, så nu är det bara jag och lotta här! Vi har nyss varit ut på en morgon prommis och ska snart bege oss in till stan. Har fått lånat carinas bil nu medans dom är borta, hur gulligt som helst :) Så vi ska åka hem en sväng och sen ta med tacosen som blev över igår till robins jobb och äta lunch med han där!

Carina och dom kommer hem i morgon så vi for se hur vi gör om vi åker tillbaks hit ikväll och sover här eller om lotta får sova hos oss i natt :)
Men nu ska jag gå, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0