tvättis

I morse blev det frukost och mys med hjärtat, och sen for vi ut till solariet en sväng och städade. Och nu har v tvättstuga, trååk! Jag hade glömt bort att vi hade det så hade igentligen lite andra planer att göra under dagen men men det var ett måste att tvätta nu så var tvungen.. :P Jag tycker det känns lite vuxet när man har tvättstuga, haha det låter dumt jag vet! Men jag har aldrig behövt tvätta min kläder när jag bodde hemma hos mamma. Det var inte för att jag var bortskämd eller att jag var lat, mamma tyckte bara att när hon ändå skulle tvätta sina egna och elins kläder så kunde hon lika väl tvätta mina :)

Nu har jag fått på mig lite smink och har precis satt mig ner här med en kopp kaffe och tänkte läsa lite bloggar ;)
Sen i eftermiddag ska jag på middag hos therese, micke och melwin :D Pappa är här i sundsvall och häsar på i helgen så han ska bjuda alla på middag där så det blir mys!
Puss på er,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0