köpt studentklänning :D

Kvällen igår bestod av god mat tillsammans med älsklingen, åt taost skagen till förrätt och sen blev det klyftpotatis, lövbiff, sallad och beanesås och självklart ett gals vin till det! Riktigt mummsigt :D
Sen blev det så klart melodifestivalen och ska jag vara helt ärlig med er gott folk så tyckte jag att Caroline af Ugglas skulle vinna! Hahaa första gången jag såg hon trodde jag att jag skulle dö, hon ser ju ut som ett skämt så är det ju bara MEN nu när jag har hört låten några gånger så tycker jag fan att den är fin.. :)

I dag är det söndag och det märks såå väl! Oavsett vad man än hittar på så är dagen så sjukt seg, grå och tråkig.. Även fast man inte ens är bakis som man oftast brukar vara på söndagar så är fan dagen som en bakis dag ändå :O
Iaf så har jag varit ut en sväng till birsta idag. Hade inte så mycket för mig så jag bestämde mig för att ta en tripp ut dit vilket jag inte ångrar en sekund nu!
Jag har nämligen hittat min studentklänning idag och jag är så käär i den :D Hade igentligen tänkt att sy den för jag trodde aldrig att jag skulle hitta en som skulle passa. Men så när jag var inne på mq så såg jag den här klänningen och tyckte den var så himla fin så jag provade den och den satt som om den vore gjord för min kropp! Gah vad glad jag är, det känns jätte skönt att ha den klar. Behöver jag inte tänka på det sen :)
Hittade även att par vita tygskor på dna som jag köpte och sen hittade jag så klart hur mycket fina toppar som helst som jag ville ha men plånboken sa nej då.. Hade igentligen inte råd med att köpa klänningen och skorna heller, fick ta ifrån pengarna som jag har sparat tills jag ska till frissan och färga håret :S Men jag konstaterade att det inte fanns någon tvekan på att köpa klänningen när jag väl hittat en sån fin som satt bra och skorna var dessutom på rea så det var ett litet fynd kan man säga :P
Haha gud vad sjukt det är igentligen, jag blir alltid så himla glad när jag shoppar kläder. Det är någon slags lycka som kommer upp. Och jag blir extra till mig nu eftersom jag inte kan unna mig så mycket sånt längre med tanken på att jag bara har 1000 kr att leva för varje månad..

Näe nu vart det ett jätte långt inlägg såg jag så jag avslutar här! Ska gå och höra med min kära sambo om vi kan åka och köpa pizza snart för nu är jag väldigt hungrig känner jag ;P
Puss,

Kommentarer
Postat av: Therese Gravid och Melwins Mamma

Skönt du hitta student kläningen vännen.

Kan du inte lägga in bild vill ju se.. :)

2009-03-16 @ 07:04:43
URL: http://livetsommammma.blogg.se/
Postat av: Linda

jag har den hemma hos mamma så du får se den på söndag ;)

2009-03-16 @ 14:11:49
URL: http://lindakallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0