pengar är fan allt ändå..

I dag har jag haft en jobbig dag.. Till att börja med så mår jag sjukt dåligt av att jag inte har nå pengar! För mig har det aldrig varit några problem med pengar, jag har alltid kunnat köpa och göra vad jag vill utan problem. Men det är ju så klart för att jag har jobbat! Men tyvärr så var båda mina jobb rent utav skit jobb.. Var det inte att dom lurade en på pengar så stötte chefen på en, obehagligt som fan så därför sa jag upp mig på båda ställena vilket var mer än rätt!!
Man ska inte ta vilket jobb som helst, det går inte att känna att man får ont i magen varje gång man ska gå till jobbet :O
Så iaf så har jag lagt ner all energi som finns till att få ett nytt jobb, men som ni vet så är det inte det lättaste att få ett jobb idag. Nästan alla det ställen jag har sökt på så har dom sagt att det ser intressant ut men att det hör av sig när det är dags för att gå igenom sommar personalen..
Så just nu kan jag inte göra så mycket, får helt enkelt klara mig på studiebidraget vilket inte alls är det lättaste. Det är så sjukt mycket nu, man vill köpa nya vårkläder, skor och sen är det ju allt med studenten och alla fester som är. Hur ska jag ha råd med allt de :O
Och sist men inte minst ska jag få ihop dom pengar som saknas till min flygstol..
Jag får ont i magen när jag tänker på det här och jag har gått och bärt det här inom mig nu med alla funderingar på hur jag ska klara mig osv. Och nu idag så kom allt ut när älsklingen kom hem! Åh det var så skönt att få vara i hans famn och prata ut om allt med han. Han är världens bästa och underbaraste människa jag har träffat! Han får mig alltid att tänka och se allt på ett helt annat sätt och det är guld värt för mig. Du är bäst gubben :)

Hade tänkt att gå ut med matilda och lisa ikväll men jag beslutade det att jag inte har råd med det ikväll så det fick bli en hemma myskväll tillsammans med älsklingen istället! Blev en sen middag för oss idag så det fick bli big boy ;P Och det var inte alls tokigt kan jag lova, var hundra årsen sen då jag åt där sist.
Nu blir det film och myys för oss :D

Kommentarer
Postat av: matilda

du fick låna pengar av mig :( men du ville inte!

2009-03-13 @ 22:59:44
URL: http://matildaw.bilddagboken.se
Postat av: Therese Gravid och Melwins Mamma

Lilla gumman...

Jag hoppas verkligen de löser sej för dej, jag vet att du vill åka med robin och behöver flygstol.

De är JÄTTE jobbigt att vara utan pengar och jobb.

Tur du ha Robin att vända dej till.



Jag hoppas verkligen du få ett jobb inom kort.



Älskar dej syrran..

2009-03-14 @ 06:56:10
URL: http://livetsommammma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0