vår väder :)

I morse hade jag en perfekt morgon! Vaknade typ fem minuter innan klockan ringde utav att solen skinde. Klev upp och satt på kaffe, tog mig en dusch och fixade mig i lugn och ro. Åt en smarrig frukost till kaffet och sen gick jag till skolan och träffade malin :)
Hade näthandel första lektionen och den flöt på riktigt bra. Jag har bara lite små schysteringar kvar att fixa nu på min hemsida..
Sen hade vi lång lunch! Då kom lovisa och käkade med oss och sen gick vi en sväng på stan tills svenskan började och gud vilken meningstlöst lektion det var. Vi lekte, haha ja ni hör ju vad vi går på för skola ;P Men det var mest för att vi typ är klar med allt men fel att vi bara fick vara ledig istället då .. Fick iaf sluta tidigare så det var skönt :)
Jag har haft sprängande huvudverk hela dan i dan, skit jobbigt :/ Sitter och dricker en kaffe nu och hoppas på att det blir bättre.
Och ikväll då vet ni vad det är som gäller va ? Linda rosings program :D Mitt och matildas favorit program just nu! tiihii ;P

Kommentarer
Postat av: matilda

världens bästa program :D ska vi se det tsm ikväll? :D

2009-03-17 @ 15:16:23
URL: http://matildaw.bloggagratis,se
Postat av: Linda

ja det kan vi :D Hos mig eller dig ? ;)

2009-03-17 @ 15:22:07
URL: http://lindakallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0