tjohoo ;)

Idag har det varit en dryg lång dag på skolan! Började halv tio i morse och då gjorde vi klar våran tidning och sen på historian satt vi och lyssnade på en massa information om högskola/unerversitetet och då höll jag seriöst på att somna. Har hört den där informationen tusen ggr nu och för min del så är det inte ett dugg intressant, iaf inte än på några år..
Fick en väldigt lång lunch och då satt jag, malin och matilda oss i datasalen oh började jobba med våran hemsida och sen jobbade vi med den ytterligare en timme till då när näthandeln började. Så jag kan ju säga att man var måttligt trött när vi slutade, hatar att sitta och jobba vid datorn en hel dag. Man blir helt tom i huvudet :S

Kom hem vid tre och då gick jag till tvättstugan och började tvätta. Och sen vid fem när älsklingen kom hem for vi till solariet och sen till viforsen för att passa hans lillebror hugo :)
Var där till halv tio ungefär och när vi kom hem gick jag ner till tvättstugan och hämtade upp tvätten och nu sitter jag och dricker en smoothie och käkar en macka ;P
Ska strax bädda rent i sängen, åh det är väl bland det skönaste som finns att lägga sig i nya rena sängkläder :D
Puss och gońatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0