bakis...

God morgon gott folk! Nu har jag varit vaken sen sju och kan fan inte somna om haha ovanligt, är alltid så för mig när jag är ledig och när jag inte är det skulle jag kunna sova hur länge som helst :P

Igår så blev det grillning med matilda och lisa, vi hade det skit mysigt! Satt ute på lisas ute plats och åt och surrade på och sen kom johan till oss och gjorde oss sällskap men då började det bli kallt så då packade vi ihop och gick in :)
Jag hade köpt med mig glass som jag skulle bjuda på till efterrätt och då kom lisa på att hon har en massa bär som vi kan dra ihop en paj med så det blev paj och glass till efterrätt och satan vad gott det var ;) Jag vet inte vad lisa gör men det är nått speciellt med hennes smuldeg, den är godast av alla dom jag ätit haha :P
Vi hade jätte trevligt, dansade bugg, planerade en resa till gävle och ja surrade som bara den som vanligt hehe och sen lite senare drog vi oss ner till stadshuset och där var det mycket folk och kul hade vi ;D
När jag kom hem var jag så jäkla hungrig och sugen på hamburgare så jag stog och ställde mig och stekte det haha!

Idag mår man som man förtjänar.. Känns som att jag behöver sova nån timme till men det är omöjligt att somna om nu :S Ska gå upp och göra mig lite frukost och sätta mig ute på balkongen tror jag, är jätte fint väder i dag med :)
Sen vid två ska vi åka till mina kusiner på kalas, emil fyller ju 18 i dag. Så nu vet man vem man kommer träffa på ute på krogen händan efter ;)

Tänkte bjuda på några bilder ifrån igår också från förfesten och sen ska jag försöka luska ut vart bilderna som hampus knäppte inne på stadshuset är ;P




Kommentarer
Postat av: matilda

dom lägger han in imorgon på student2009.se :)

2009-05-01 @ 16:46:43
URL: http://matildaw.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0