bal

Tänkte skriva lite om kvällen igår :) När vi kom hem till matilda då bjöds det på bål också hade matildas mamma satt fram godis, chips, nötter och jordubbar ute på deras altan. Skit mysigt!
Var jag, matilda, jenny, tommi, malin, lisa, josse, linne, alex och ankan som var där hemma och fördrinkade :) Sen kom hampus till oss också och halv sju kom malins störts sköna pappa med raggarbilen som jag, matilda, malin och hampus skulle åka med upp till södra. Åh han var så söt, han hade med sig champanj och champanjeglas som vi skulle ha att dricka och skåla med på vägen upp. Haha kändes verkligen hur lyxigt som helst!

Också bestämde vi i bilen att när vi kommer fram så ska han öppna dörren och leda oss ut och sen skulle vi tacka han genom att ge han en puss på kinden haha!

När vi kom upp dit stog det hur mycket folk som helst där uppe och alla börja knäppa kort på oss, svin kul.

Efter en liten stund gick vi in och satt oss vid vårat bord och väntade på välkomstalet och middagen. Och jag kan säga rent ut fy fan vilken sämt mat :O Tycker verkligen inte att det var någon höjdare med den och efterrätten smakade riktigt äckligt, gick typ inte att äta. Vi tog typ en tugga och sen var det bra så middagen var verkligen en besvikelse tycker jag..
Men annars så tycker jag att kvällen var helt okej. Var där till tolv tror ja? Och sen kom lisas mamma och skjutsade ner oss hem till linnea där vi drack lite vin och fixade oss lite haha, och sen bar det av in på stadshuset där det var grymt mycket folk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0