fredag :)

Nu är äntligen praktiken över :P Har känts lite tärt att vara där och jobba gratis nu på slutet då man kommit in i allt och jobbar lika mycket som när jag är där och tjänar pengar.. Men som sagt har verkligen haft jätte roligt under dom här sex veckorna, trivs sjukt bra där! Cafe tjejen som vissa kallar mig ;) Haha! Det bästa är att jag har fått jobbat extra där under dom här veckorna och som det ser ut nu så verkar det som att jag kommer få jobba mer där :)

Slutade vid tre och då gick jag på stan en sväng med mamma och elin. Hittade ett par skit fina klackskor till studenten, men jag får inte pengar förns den 25 så kunde inte köpa dom idag :/ Håller tummarna på att dom finns kvar sen!
I kväll har vi haft middag här hemma med therese, micke och melwin :D Och melwin den lilla pussgurkan skulle jag kunna äta upp, hehe han är så otroligt vacker och snäll så det finns inte! Och snart så blir han store bror också :) Men som det ser ut nu så kommer jag inte att hinna se den bebisen något innan jag far :/ Vart himla tokigt det där med datumena, men men det går inte att göra så mycket åt.. Eller jo! Få therese att köra gärnet nu så att vattnet går tidigare, höhö ;P

När dom for hem åkte jag till kvissle och solade och satan vad skönt det var! Annars så har jag inte gjort så mycket ikväll. Är bara hemma och tar det lugnt, har surrat en massa i telefon och ätit godis och druckit cola så jag har fått ont i magen nu :S
Ska gå och kika lite på en film strax och i morgon får jag sova hur läänge jag vill och det var inte igår kan jag lova ;D Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0