fredag

God morgon :) Sitter nu här och har nyss ätit frukost med min kära lilla syster som kom hem ifrån sjukhuset för ca en timme sen. Lill gummsan, skönt att du mår bra nu!

Igår blev det en lugn och mysig kväll tillsammans med matilda :) Jag hade lagt kycklingen i marinad som vi tänkte grilla men det kändes smidigare att steka dom så vi gjorde det i stället, vart gott det med! Blev potatissallad och en jätte god grön sallad till, mumms! Sen satt vi och surrade, kollade runt överallt på internet och myste till det med kaffe och daimglass :D
Katterna lekte runt här så mattorna flög, haha det märktes så väl på rasmus att han blev glad att träffa milla igen. Hon bodde ju här några veckor i sommras och då vart dom helt kär i varandra, sötnosar :)

Saknaden blir bara jobbigare och jobbigare! Men bara tre veckor kvar nu så jag får hålla ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0