fredag

I morse när jag vaknade tog jag en timmes power walk och sen blev det en frukost/lunch innan jag följde med mamma ut till birsta och storhandlade mat också var vi en sväng på bolaget!
Efter det solade jag lite innan lisa kom hit, har hjälpt hon att sätta om hennes löshår och sen stannade hon kvar och grillade med oss :)
Nu har hon nyss gått hem och jag håller på att få nå fel på trådlösa internet som inte vill funka, så måste sitta nere på mammas dator nu :s

Blir en lugn hemma kväll ikväll framför tvn med lite godis :)
Och i morgon är det ju bal :D Ska bli jätte roligt att ha på sig balklänningen och se alla andra vara fint uppklädda! Jag har lite beslutsångest på hur jag ska ha håret, jag velar hela tiden haha. Men blir ingen uppsättning iaf, det har jag bestämt :)

Nu ska jag gå och ta mig ett bad, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0