fredag

Var ju och firade kussen min som fyller år i dag. Bjöds på en riktig sommartårta med stora färska jordgubbar, åh så gott det var och det passa ju perfekt att få komma på kalas en sån här dag då man är bakis haha ;)
Vi satt ute på deras altan och satan vad varmt det var, jag ångrade mig att jag for dit i jeans. Hade lätt kunnat suttit där bara i bikini, underbart att känna att sommarn är på väg :D
Kom hem vid halv sex ungefär och då gjorde vi tacos här hemma. Och nu har jag precis kommit upp ur badet och sitter och väntar på att pajen som jag har i ungnen ska bli klar. Har gjort en lika dan som vi åt hos lisa igår, hehe den var så jäkla god ;P Blir bara en lugn hemma kväll ikväll med mamma. Grymt skönt! Ska kika på en film och bara mysa :)

Just det! I dag har jag pratat med robin på skype, också hade han på camen så jag fick se lite av hur dom bor och gud vad kul det var att se honom. Min älskling! :D
Fick även lite nyheter om att caroline ska åka hem till sundsvall nu den 12 och hälsa på alla här hemma ett tag och sen ska hon tillbaks dit och då kanske vi kan göra sällskap, skulle ju vara toppen! Annars måste jag flyga själv och byta plan och så och det känns väldigt läskigt tycker jag.. Jag kan ju knappt engelska liksom :P
Så nu håller vi tummarna på att hon vill åka tillbaks då där kring den 13 juni för då SKA jag åka, tänker inte ens låta det gå en vecka senare. Vill träffa mitt hjärta så fort som bara möjligast!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0