Härlig dag :D

Åh vilken skön dag det har varit! Tänk att med sol, värme och underbart sällskap kan göra än så glad :)
Har legat ute hos matilda idag och solat på deras tomt och satan vad mysigt det var. Vill också bo i hus och ha en egen tomt så där med altan och grejer, så jäkla härligt på sommrarna!
Låg och solade till halv tre och sen gick vi ett varv runt sidsjön :D Nu är jag bränd och ser ut som en tomat i ansiktet haha, tror nästan att jag har fått lite solsting idag också :P

Nu här ikväll efter middagen så kom jag och mamma på att det skulle vara mysigt att åka och sätta sig på nå fint ställe och äta en mjukglass så vi for och gjorde det! ;) Satt oss och glassade i solen och surrade en massa om allt som kommer att ske nu framöver. Min mamma är bäst på alla sätt, utan henne vet jag inte vad jag hade gjort. Tycker det är så skönt att vi kan prata om exakt allt med varandra :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej tjejen!! vill bara säja att vi saknar dig såååå här i Matfors! många kramar från Camilla med familj. Pontus hälsar också.(han är sig likt, busig och fet OCH TJURIG ha,ha.)

2009-05-25 @ 11:35:57
Postat av: Linda

Åh hej camilla :) Vad roligt att du skriver! Jag saknar dig/er jag med ska du veta. Har sagt flera gånger att jag tänkt åka och hälsa på er och pontus men du vet ju hur det är, har alltid en massa som man ska göra. Men vore roligt att vara med nästa gång du träffar therese :) Hälsa alla i familjen och kram på dig :)

2009-05-25 @ 17:11:52
URL: http://lindakallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0