Heej :)

Gud vilket härligt väder det är idag :D Har varit ute nästan hela dan i dag! Pappa och fanny kom förbi och hälsade på en stund så vi har suttit ute i solen och fikat och solat :)
Och nu håller jag på att fixa mig inför balen ikväll. Om ungefär en timme ska jag och lisa åka till matilda och där  blir det lite vin och mys med resten utan vårat gäng :D Sen strax före sju kommer malins pappa och hämtar upp oss och då bär det av upp till södra berget!
Men nu hurni hinner jag inte skriva så mycket mer, måste gå upp och sätta i plattången. Tror nämligen att det blir lockar med den ikväll :)
Ha en bra kväll allihopa, kommer förmodligen lägga upp bilder i morgon om jag inte mår allt för dåligt.. Höhö ;P
Puss Puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0