heej :)

I morse klockan nio var jag till skjukhuset och vaccinerade mig så nu är jag skyddad mot typ allt så jag slipper bli sjuk när jag är borta! Känns skönt men samtidigt tärt att lägga en massa pengar på sånt :P
När jag kom hem tog jag mig ett bad och åt lunch och sen blev det en sväng på stan och birsta. La undan mina studentskor som jag hittade i fredags, så ska köpa dom i morgon :) Också var jag in till jobbet och pratade med pari lite, blir jobb på lördag! Wohoo :)

Efter middagen började jag känna mig hängig och konstig, tydligen så kunde man bli så och få feber efter man tagit ena sprutan som jag tog i dag :O Men nu känns det bra och har precis kommit in ifrån en prommenad!
Ska strax göra mig lite fika och lägga mig i soffan och kika på tvn :)

byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0