konfirmation :)

I dag har jag varit i tuna kyrka och kollat på kusin johan som tog konfirmation! Träffade jätte många matfors bor som man inte sett på typ tre år där också :)
När det var klart i kyrkan blev det mat och fika hemma hos kusinerna. Dom hade gjort en massa olika pajer med baugetter till och sen fikade vi tårta efter det! Vi var nog 30 stycken där så det var nästan full satt i deras hus :P
Blev en jätte mysig dag och ganska varmt, jag hade bara shorts på mig. Så har känt mig lite sommrig idag ;)
Men nu när man kom hem till stan blåser det kallt och ser nästan ut som att det håller på dra ihop sig till regn :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0