Kristi himmelsfärdsdag!

I morse när jag vaknade hade mamma skrivit på en lapp att hon har fått åkt upp på sjukhuset med elin för hon spydde blod. Jag blev så klart jätte orolig och ringde upp och kolla hur det var med hon och då skulle hon precis få dropp och dom hade sagt att dom vill ha kvar henne tills i morgon för att avakta och se vad det är som spökar i hennes mage..
Så mamma kom hem hit och hämtade lite kläder och så till dom och sen följde jag med upp till sjukhuset och hälsa på lill gumman. Hua tycker så synd om hon, jag hoppas det bara är nå tillfälligt!

Fick ta mammas bil sen och då for jag och handlade lite mat. Matilda och milla ska komma hit ikväll på middag och mysa med mig och rasmus :D Ih var längesen milla och rasmus träffades nu, ska bli roligt att se hur dom reagerar men jag tror nog att dom kommer att känna igen varandra :)

Sötare lilla syster får man leta efter! Älskar dig gofis :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0