ledig :)

Ja nu är jag ledig eftersom jag är klar på praktiken, tycker det är jätte skönt men jag hoppas att pari ringer och vill att jag ska jobba nu någon dag för det blir nog långtråkigt att bara sitta hemma hela dagarna.. :P
I dag har jag gått runt sidsjön, bokat tid hos frissan och ungdomsmottagning för att få recept på mina p-piller och jag fick tid hos båda nästa måndag. Ska bli himla skönt att klippa sig för nu är mitt hår långt och risigt!

Nu har jag precis pratat med robin på skype, åh vad skönt det var att se han och höra hans röst! Började sakna han ännu mer också, fy fan aldrig mer ska vi vara ifrån varandra så här länge. Det är riktigt jobbigt och man känner sig fan inte hel utan sin kärlek! Han och peter är iaf i singapore nu och ska stanna där tills på onsdag kväll då dom får tillbaks sina pass så dom kan åka vidare. Tydligen så var det snor dyrt där så det gick typ inte att göra någonting, dom betalade 100 dollar per natt och det är typ 600 kr :O

Om en stund ska jag börja med middagen, lovade mamma att jag ska ha den klar tills dom kommer hem. Snällt va ;)
Sen ikväll funderar jag på om jag ska dra och träna, saknar det jätte mycket och känner mig lite laddad för det idag! ;P Är grymt skönt att inte vara bakis, som igår då ville jag bara gräva ner mig så dåligt mådde jag haha fy fan.. Blir ingen utgång på onsdag för mig iaf även fast det är gymnasiefest! Ska försöka vara duktig att äta sunt och träna/ut och gå varje dag den här veckan. Vi får se om jag lyckas, var längesen jag var så duktig :O

Tog aldrig med kameran ut i lördags men carro lyckades att få med oss på en bild iaf så jag får bjuda på den då :P

Kommentarer
Postat av: lisa

2009-05-18 @ 17:25:12
Postat av: Anonym

100 dollar är faktiskt över 800 kr ;)

2009-05-18 @ 17:26:45
Postat av: Linda

Hmm, blev jag osäker.. För robin sa att 1 dollar var 6-7 kr :O :P

2009-05-18 @ 17:29:08
URL: http://lindakallberg.blogg.se/
Postat av: Therese Gravid & Melwins mamma

Jag hör av mej om de är nått.. Hade glömt du va ledig..

2009-05-18 @ 17:47:58
URL: http://livetsommammma.blogg.se/
Postat av: matilda

fan vad kul vi hade :D och full var vi, haha ;)

2009-05-18 @ 20:53:56
URL: http://matildaw.bloggagratis.se
Postat av: lisa

de är det iaf, står på forex.se ;) snart är du hos han gumsan! :) då får du sola åt mig med ;D

2009-05-18 @ 22:17:16
URL: http://lisamarielind.blogg.se/
Postat av: Linda

det lovar jag att jag ska göra ;D

2009-05-19 @ 19:38:22
URL: http://lindakallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0