måndag!

I morse hade klassen studentfoto på hedbergska, haha fan vad kul det var att se alla i sina mössor ;P
Efter fotograferingen gick jag till praktiken! Är sista veckan nu, känns skönt men samtidigt lite tråkigt! Hoppas att jag får jobba där sista veckorna innan jag far, trivs sjukt bra där :)
Efter middagen kom therese och micke hit och lämnade melwin så vi passade han en stund medans dom skulle göra ett ärende.. Åh vad mysigt det var att ha han här, vi lekte doktor och dansade haha söt plutten min ;D
Sen när therese och micke kom tillbaks fikade vi blåbärspaj och muffins, var jätte roligt att dom kom och hälsade på. Känns som att vi träffas för sällen, men ska bli ändring på det nu fram tills jag far.. :)

Nu ska jag gå, men ha en bra kväll ;) Ciaao!

Mosters charmtroll! :D

Kommentarer
Postat av: Therese Gravid & Melwins mamma

Tack för igår när ni passade Melwin och för go fikat.. :)

2009-05-12 @ 07:27:03
URL: http://livetsommammma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0