måndag

I natt är det fjärde natten sen jag flyttade hem till mamma jag har pratat i sömnen :O Jag tycker det är jätte skumt för jag har inte gjort det nånting förut! Mamma tror att det är för att jag saknar min kära sängkamrat och det tror nog jag också ;) MISS YOU!
Pratade faktiskt med han för nån timme sen och då var det var första gången jag ringde honom, annars så har vi smsat eller pratat på skype men det var inte alls så dyrt att ringa som jag trodde. 6 kr i minuten bara, så nu kan jag ringa honom hädan efter om hans internet uppkoppling inte funkar vilket händer nån timme varje dag..

Har jobbat idag och kring lunch så gick jag med matilda och malin och anmälde oss till balen :) Blä jag har dåligt samvete för att ha betalat in 650 kroner på det där, tycker det är för dyrt.. Men nu när man har fixat en fin klänning och allt så kan man ju inte direkt hoppa över att gå :P Kul ska vi ha iaf!
Som idag fick jag reda på att alla mediciner/spruta som jag måste ta när jag ska åka kommer att gå på 1600 kroner plus nån försäkring som man måste betala om man ska vara utomlands mer än en månad :S
Onödiga pengar känner jag! Hur ska det gå, haha jag kommer få leva på vatten och bröd där eller just det robin sa ju att bröd var dyrt så det får bli vatten och ris då ;P Men det skiter jag i, för till min älskling ska jag oavsett hur mycket pengar jag får ihop eller ej!! Jag är tjurig och kommer inte att ge mig, men som sagt jag kommer få nån tusenlapp på studenten också (är bara det jag önskar mig) :P

Nu ska jag göra varm choklad och mackor och mysa ner mig i soffan en stund innan det är dags att sova..
Puss :)

Kommentarer
Postat av: Therese Gravid och Melwins Mamma

de kommer bli bra de där syrran.. :)

2009-05-05 @ 07:09:36
URL: http://livetsommammma.blogg.se/
Postat av: Therese Gravid och Melwins Mamma

ska försöka gumman

2009-05-05 @ 19:49:19
URL: http://livetsommammma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0