Mösspåtagning!

I går var det mösspåtagning för fulla muggar :) Vid tolv gick jag, matilda, malin och lisa ner till stan och träffade alla andra studenter och jag lovar att det var nog bara vi fyra som var nykter haha! Vissa ifrån våran klass hade fan festat hela natten dom :P Men vi hade roligt ändå vi, var skön musik och alla var glada :D Men efter ett tag började vi bli sugen på att också ta något att dricka så vi och några i från klassen lånade matildas mormors lägenhet som ligger ovanför svenssons och drack nån cider där och efter en timme eller nått gick vi ner på svenssons och där blev det både baileys och cider ;)
Kring fyra drog jag, matilda och malin hem till matilda och började med maten. Och sen kom lisa och johan och käkade med oss :)
Sen fixade vi oss inför kvällen och då fick johan ta en power napp haha han tyckte nog inte att det var så roligt att kolla på när vi sminkade oss ;P
Kring åtta gick vi hem till alex och förfestade med dom andra i klassen, åh jag tycker verkligen det känns jätte tråkigt att man knappt har umgåts med klassen nånting på dom här tre åren. Det är nu liksom när det är dags att ta studenten man kommit närmre varandra :O

I morse vaknade jag vid sju utav ett sms ifrån min älskling som ville att jag skulle ringa han, åh det var så himla skönt att prata med han! Han är så omtänksam och snäll, det ända jag vill nu är att åka till han. Börjar bli sjukt jobbigt, men är bara två veckor och en dag kvar nu :D
Somnade om sen och sov fram till tio och sen gick jag hem till matilda och hämtade allt mitt smink och lite andra saker också surrade vi lite om gårdagen och fy fan vilken kväll haha. Aldrig mer gumman ;) <3
Sen vid ett gick jag med lisa ner till stan och käkade en varsin subway macka, skit mysigt! Satt och surrade en bra stund och sen gick vi en sväng och kikade lite i affärer :)

Hehe oj såg att det blev ett himla långt inlägg nu :P Jag avslutar här, ska gå upp och börja med middagen. Blir tacopaj idag, mumms! ;) 



Kommentarer
Postat av: matilda

jag måste lägga upp bilderna jag med ;)

2009-05-29 @ 11:19:30
URL: http://matildaw.bloggagratis,se
Postat av: Linda

ja det måste du, nu på en gång ;)

2009-05-29 @ 11:35:07
URL: http://lindakallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0