mysdag

Sitter nu här och är propp mätt efter maten, nästan så att jag ångrar mig att jag åt så mycket :O
I dag har jag varit hos therese och melwin och myst och busat med dom :) Alltid lika roligt att komma hem dit! Har jämt tusen saker att prata om och melwin får man aldrig nog av, var så sugen på att ta med han hem idag hehe.
Har varit och hämtat ut mitt pass med visumet i idag också så nu är det klart!
Och har fått hem studentkorten idag och näe jag blev inte alls nöjd med dom, men mamma är tjurig och vill ha dom ändå..
Sen så igår så skickade malin en bild på våran lastbil som våran klass ska åka runt i och satan vad snygg den är, röd och stor :D Gah nu börjar det kännas att det drar ihop sig!
Och på onsdag blir det partaj för då är det mösspåtagning, börjas redan på dan på torget och sen lördagen har vi balen, haha hur ska man orka med allt ;P Jaja tur man är ung haha!

Ååh nu ringde therese och frågade om melwin fick komma och vara här en stund och självklart får han det! Kanske man ska ta med han till lekparken ? Är ju soligt och fint ute :)
Blir bara hemma ikväll, har köpt godis och ben jerry glass så blir film och mys! Har faktiskt varit duktig hela veckan med att vara nyttig och varit ute och gått varje dag, så ikväll får jag belönas ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0