Shopping

I morse var jag uppe med tuppen och hängde på mamma, mormor och elin ut till birsta klockan tio! Blev en massa shopping, jag handlade en kuvertväska, ett linne, ett par skit snygga skor ifrån nilson, mascara, shampoo och hårspary :)
Sen avslutade vi så klart med en fika där ute ;D

När vi kom hem märker vi att rasmus är utstängd på balkongen :O Då har mamma glömt att han var med henne ut i morse så han har fått varit där hela dan stackarn, och han har säkert varit jätte rädd :( Dumma mamma!!
Sitter och pratar med robin på skype nu, åh ni ska bara veta vad jag saknar denna människa! Kommer bli så jäkla roligt att träffa han snart. Haha gud jag kan nästan föreställa mig hur härligt det kommer bli! Du och jag babee ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0