sista skoldagen..

I dag var vi tillbaks till skolan efter 6 veckors praktik, kändes piss att komma dit.. För det första så när jag, matilda och malin kom så hade vi inte ens någon lektion. Var tydligen bara dom som hade rest prov kvar som behövde gå så vi fick sitta i två timmar och vänta att mentors tiden skulle börja. Så jäkla drygt :O
Fick lite information om student dagen också tömde vi skåpen och sen gick vi där ifrån, så jävla skönt! :P
Nu är skolan klar så är bara att njuta och se fram emot allt skoj man har framför sig :D
Efter skolan gick jag in till stan och kikade lite på allt möjligt, är mycket som jag måste shoppa nu men jag tar det någon annan dag! Hade ingen ork att kolla nå seriöst idag, men blev iaf morsdags present till mamma så nu har jag det klart!
Sen gick jag till frissan och klippte mig, var hos en helt ny tjej idag så jag var jätte närvös att det skulle bli nå tok men jag blev jätte nöjd :)

Nu är jag jätte mätt så jag har typ ont i magen. Slängde i mig maten för att jag var så hungrig och sen kom mormor hit och hade köpt med sig daim glass och då kunde man ju inte tacka nej haha ;)
Blir städning nu och sen ska jag ut och gå med matilda. Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0