söndag

God morgon!

Igår blev det jobb. Var lagomt mycket folk och timmarna bara rann iväg så det var skönt :)
När jag slutade gick jag hem och åt middag och sen gick jag med matilda runt sidsjön, och satan vad ont jag hade i benen efter det haha! Jag hade ju först varit ute och gått en halv timme på morgon och sen jobbade jag och då står man ju och springer runt hela tiden och sen på det då blev det en timmes till promenad. Och det känns i benen idag kan jag lova :P
Efter våran runda gick vi in till ica och köpte glass och sen blev det myskväll hemma hos lisa :D

I dag får jag se vad som händer, har inte planerat något men nu först blir det frukost iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0