söndag

I dag mår jag sämst, är bakis som en gris! Ont i huvudet och seg som en jag vet inte vad, hua :P
Men jag hade riktigt roligt igår och det är det som är huvudsaken :) Först satt jag, lisa och matilda hemma hos lisa och drack lite och kollade på Eurovision och gud vad jag tycker sverige var sämst, låten i sig är bra men när operan kommer in tycker jag det låter skit hemskt. Verkligen inte min smak :P
Sen vid halv elva nånting gick vi ner till stan till frasse och för festade där en stund med dom och sen blev det svenssons :) Haha vi hade det riktigt kul där inne, sjöng, dansade och hade oss!
Var där tills dom stängde och sen avslutade vi med subway där vi käkade våran älskade tonfiskmacka ;P
Vart en skön lagom kväll och gjorde inte ens av med en hundring och då kan man vara nöjd! Har blivit himla duktig på att vara sparsam nu sen jag började spara pengar till resan, det går bara man ger sig fan på det ;)


Jag börjar bli lite orolig.. Har inte hört någonting ifrån min pojkvän sen igår morse då jag fick ett sms där han skrev att dom skulle packa ihop och åka vidare ifrån thailand till indonesien. Och då skulle dom först åka buss i 24 timmar till singapore där dom ska stanna några dagar för att söka visum och sen åker dom båt i några dagar för att ta sig till indonesien!
Och ja jag vet inte ens om dom kommit fram till singapore och hur resan gått, hans telefon funkar ju inte där förns han köpt ett nytt kontantkort som fungerar där. Men det går säkert bra för dom, men han får ju gärna höra av sig snart så att man vet att allt är bra! Kan ju hända himla mycket på dom där resorna..


Nu blir det glass ute i solen med min underbara mammi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0