tjabba!

I dag har jag jobbat. Vi har öppnat ute serveringen nu och det verkar ha lockat en hel del folk för idag har vi haft många som suttit där så det var kul!
Jag stängde helt själv i dag för första gången och gud vad närvös jag var så allt med kassan och de skulle bli rätt. Jag har bara varit med och gått igenom den en gång men jag tror att jag fick till det :)
När jag kom hem höll mamma på att grilla här hemma, åh det är mysigt att och gott :D Vi drack rött vin till det och satt och surrade på en bra stund och nu har jag nyss pratat med min älskling! Klockan är typ två hos han nu så dom skulle gå och lägga sig. Hehe lite skillnad på tiden :P
Jag blir bara hemma ikväll. Ska äta chokladbollar med elin och kolla på robinsson nu, hon tycker det är så kul att jag är hemma så jag lovade att jag kunde vara med henne en stund ikväll och sen när hon går och lägger sig så blir det film med mammsen! :)

En bild på gänget ifrån stadshuset ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0