Tjingeling :D

I går blev det bara lugn kväll för mig. Var hemma och såg på film och åt en massa godis, pratade med mitt hjärta i telefon en bra stund. Åh jag har världens bästa pojkvän, fick en himla massa goda nyheter hihiii! :D

I morse började jag jobba halv elva, har haft en hemsk huvudverk hela dan men har gått hyffsat bra ändå. Jobbade till stängning och sen gick jag hem och åt och tog mig ett bad och det gjorde susen kan jag säga, vart mycket piggare efter det ;) Nu är matilda hos mig, vi har nyss sminkat oss och bytt om tusen gånger haha jag har inte gjort mig klar så här länge på hundra år tror jag. Surrkusar ;P
Vi ska dricka upp vårat vin glas nu och traska ner till lisa och sen får vi se vad som händer om vi drar vidare på krogen..
Ha en bra kväll allihop för det tänker vi iaf ha ;D PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0