torsdag

I natt har jag sovit jätte dåligt, somnade vid tre tiden och sen har jag vaknat flera gånger.. Tydligen så var det fullmåne och jag hoppas verkligen inte att det är det i natt!
Började halv tolv i dag och jobbade till stängning. Matilda kom och gjorde mig sällskap en stund, jag bjöd hon på middag så vi satt och åt och myste lite medans det var lugnt. Är knappt nå kunder hos oss nu på eftermiddagarna så det blir ganska mycket dö tid om man inte känner för att damm torka överallt varje dag :P
Nu är jag hemma och gud så skönt det var att sätta sig ner en stund.. Är jätte synd att man är så jäkla trött när man kommer hem, jag har inte varit och tränat nånting under praktiken och det känns riktigt tråkigt. Saknar träningen sjukt mycket! Men nu har jag bara en vecka kvar och sen kanske man kan sätta igång och träna lite, jag mår så himla mycket bättre och känner mig piggare när håller igång!

I morgon är det fredag, gud så skönt! Jobbar till tre och sen får jag se vad som händer, har faktiskt ingenting planerat för hela helgen. Hade jag varit rik hade jag hoppat på flyget och hälsat på min käre pojkvän, är så himla sugen på att kramas och pussas med han nu!! :)

Kommentarer
Postat av: Therese Gravid & Melwins mamma

Men nu är de inte lånngt kvar till du få träffa Robin igen..

2009-05-08 @ 11:12:15
URL: http://livetsommammma.blogg.se/
Postat av: Linda

jag hoppas inte det!

2009-05-08 @ 17:13:59
URL: http://lindakallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0