trallalaa...

Hejsvejs :D

Nu har jag nyss ätit min middag och tänkte hinna med ett litet inlägg här innan jag lägger mig i badet..
Hade stängning idag och det har varit en lugn och skön dag. När jag kom till jobbet hade jag världens huvudverk, usch jag trodde nästan att jag skulle svimma! Ska ha min mens nu om några dagar och då brukar jag alltid få huvudverk..
Matilda kom och gjorde mig sällskap när hon slutade. Bjöd hon på fika också satt vi och surrade, svin mysigt! Haha du är så söt hjärtis som kommer och gör mig sällskap :) Marcus kom och surrade med oss ett tag också, var typ ett årsen sist man pratade med han så det var roligt att höra hur han har det nu mera :)

Pratade med mitt hjärta på skype i morse också och då hade han camen på så jag fick se han, ååh jag blev som kär på nytt haha han är så fin! Min prins :D Ville bara ta ut han ifrån data skärmen och pussa på han ;)
Vi kom på att vi måste ha ett visum där nere också så har skickat in ansökan om det idag, man måste ju ha det om man ska vara utomlands längre än tre veckor eller vad det är. Och sen på tisdag så har jag tid klockan nio på skjuhuset för ta vaccination, det är liksom inte bara att åka. En himla massa saker som man måste fixa :P

Nu blir det bad och sen film innan det blir natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0