trött..

Blev inge bloggande för mig igår, hade fullt upp med jobb och annat.. Men idag är jag tillbaks ;)
Började inte jobba förns klockan 12 i dag så jag hade en väldigt skön morgon. Tog mig ett bad, gjorde hårinpackning och sen efter jag fixat mig satt jag mig och åt frukost ute på ballkongen tillsammans med mamma.
Jag har haft en himla mycket matilda besök i dag, först så var hon och åt lunch hos mig med catrin och tomas och sen gjorde hon mig sällskap när jag åt :) Och inte nog med det så kom sötrumpan tillbaks när hon hade slutat och sen blev hon kvar tills vi stängde haha ;D
Jag har haft fullt upp hela dan i dag, åt lunch klockan ett och sen har jag varit utan mat sen jag kom hem nu vid halv åtta. Gah hur har jag orkat :O
Tog med mig en varsin meza tallrik hem till mig och mamma, så nu är jag mätt och glad igen höhö ;P
Funderar på om jag ska lägga mig i ett bad nu för jag är så himla frusen av mig och sen blir det bara lugnt ikväll. Kan ju hoppas på att det är nå bra på tvn!

Har stängning i morgon med så jag får sova ut då också, åå så skönt :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0