prick en månad kvar!

Ja i dag är det prick en månad tills jag får vara tillsammans med mannen i mitt liv! Det känns länge med en månad men den här tiden kommer gå så sjukt fort så det kommer bara säga vipps så står vi där och kramas igen :D

I dag har jag gått power walk runt sidsjön, var riktigt skönt kan jag lova och pigg efterråt blev jag också :) Men jag lär väl få träningsverk i morgon så otränad som jag är nu haha!
Nu har jag nyss ätit och sitter och smuttar på en cider här och surrar lite med mammsen, ska strax sminka mig och måla naglarana och sen blir det party! ;D
Får se om jag vågar ta med kameran ikväll, skulle vara kul att ha lite pics ifrån kvällen.. Men som sagt jag lovar ingenting ;P

Ha det bra och kram på er! :)

Haha satan vad bruna vi var här :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0