Då var det måndag igen :)

I lördags jobbade jag till 18.15 och sedan fick jag skjuts hem utav Johanna vilket var guld värt, slapp jag gå hem i spö regnet :)
När jag kom hem hann jag mer eller mindre bara byta om så kom Emelie till mig :D Vi började fixa med våran middag som bestod utav bakpotatis med skagenröra, lax, sallad och baugette! Också drack vi rött vin till det, så gott ;) Till efterrätt hade emelie bakat med sig en svin god kladdkaka med daim bitar i och det var verkligen den godaste kladdkakan jag någonsin ätit. Rekommenderar att ha daim i!
Lite senare kom Ziri och gjorde oss sällskap :D Vi satt och drack vin och surrade och skrattade en massa, så mysigt!
När klockan var strax innan ett vart vi sugen på att gå ner till stan och ta en öl någonstans så det fick bli svenssons haha så jäkla kul var det, synd att tiden gick så fort bara ;P

Tusen tack för kvällen tjejor, Ni är bäst! :)

Igår vaknade både jag och Robin upp med världens baksmälla! Vi låg och myste och drog oss länge innan vi kom upp ;)
Vid halv tre gick vi upp till höglunda och kollade på Elins innebandy match. Dom är så söt små trollen när dom spelar :)
Sedan följde vi med Rasmus och hälsade på Carina, Ingemar och Hugo en stund! Roligt att träffa dom :)
På kvällen var vi bjudna hem till Ziri och Daniel på middag! Åh ni är för underbara ni! :D
Efter middagen kom vi på att vi skulle åka upp till oss och se på film, Patrik 1,5 och Heart break hotell!
Blev verkligen en riktig mys söndag <3

Nu ska jag dammsuga och sedan fixa mig för jobb! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0