1 advent!

I dag har jag haft en mysig förmiddag hemma hos mamma tillsammans med hon, Elin, Therese och pojkarna! Vi fikade en massa gott, surrade och busade på :) Ni är bäst och jag älskar er <3

Vid halv tre kom Robin hem ifrån Stöde, bakfull som en gris.. Vi for iaf ner till stan och åt en varsin pizza på Jops och sedan gick vi en sväng och kikade på julmarknaden, drack årets första glögg ;)
Var jätte kallt så vi blev inte så länge där. For istället ut till willys och storhandlade mat så nu har vi frysen propp full. Var tvungen att ta ut en masaa lussekattspåsar för att all mat skulle få plats :P

Melwin och moster är på väg ut och ska leka :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0