Fredag!

Gud jag tycker att det ända jag skriver här är att jag har jobbat eller ska jobba men det är faktiskt typ nästan bara det jag gör nu. Hinner knappt med något annat känns det som..
I dag när jag slutade jobbet gick jag in till stan som var propp fullt med skolungdomar, jag kom att tänka på då alla sköna håltimmar man har spenderat på stan med tjejerna. Alla mysiga luncher på charm som vi hade minst en gång i veckan. Det är något jag verkligen saknar, att man fick så mycket tid till sånt. Man gjorde av med mycket pengar men det var lätt värt det!
Det är det ända tråkiga med att man gått ur skolan och att alla börjat jobba, känns som att man bara jobbar om varandra :S
Men det är väl så det ska vara antar jag.. :)

Jag har shoppat två toppar idag och ena köpte jag på vero moda då jag även fick med ett jätte fint linne på köpet. Var någon medlems erbjudande så man fick välja mellan två stycken. Super bra! :)
Var även och handlade lite ljus på indiska, det är verkligen något som går åt hemma hos oss. Jag tänder ljus exakt varje kväll. Är ju så himla mysigt med mycket ljus :D   

Nu ska jag gör mig redo för en mys kväll, så på med mjukisbyxerna ;) Sover ute på alnö ikväll och i morgon blir det jobb 13.15-18.15! Sedan hem och ladda upp vinglaset :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0