Go kväll!

Jag mår fortfarande dåligt och det känns till och med som att jag mår sämre nu än innan jag jobbade :/ Jag brukar typ aldrig vara sjuk men när jag väl blir det så blir det rejält.. Hoppas på att det här bara är nå tillfälligt iaf för jag vägra att ligga hemma och vara sjuk nu, jag vill jobba och tjäna pengar!!

Min söndag blev iaf svin mysig :) Började med en massa mys och prat i sängen tillsammans med världens bästa och sedan klev vi upp och åt en riktigt god frukost, första frukosten tillsammans hemma sen 6 månader tillbaks :P

Sen for jag en sväng ut till ikea med mamma och elin. Jag köpte en massa köks grejor som bland annat nya glas, några skålar och gardiner till lill rummet :)
Efter birsta for vi till höglunda och kikade på robins match, alltid lika roligt att se :D
På kvällen blev det myys hemma, bjöd hem ziri och daniel på blåbärspaj ;)

Näe nu ska jag tvätta bort mitt smink och lägga mig i sängen och hoppas på när klockan ringer klockan sju i morgon bitti att febern och min hals ont är borta!

Natti natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0