Home!

Nu är jag hemma, fick skjuts hem vilket alltid är guld värt :) Jag hatar att gå själv när det är mörkt ute..
Har varit till tvättstugan också och bokat tvätt tid, har dragit på det väldigt länge nu. Men man orkar inte ha tvättstuga när man har jobbat, är alltid hundra andra grejor som man ska göra. I vårat nästa boende blir det tvättmaskin!

Jag har tänt en massa ljus här hemma nu (som vanligt) och tänkte göra några goda äggmackor och te tills Robin kommer hem ifrån träningen. Jag har inte ätit någon middag och jag vet att han alltid är hungrig när han kommer hem ifrån träningen så jag tänkte överraska med lite mys fika ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0