Tisdag

Den här veckan har jag mina lediga dagar tisdag och söndag, så idag har jag passat på att tvättat en massa kläder. Var två veckor sen sist vi tvättade så det blev en hel del! Skönt att ha det gjort nu :)
Har varit hem till mamma en sväng och lånat hennes hemtelefon också, hade fyra viktiga samtal som jag skulle ringa och det är så drygt att ringa sånt ifrån mobilen.. :P

Ja så har väl min dag sett ut. Var meningen att Therese och pojkarna skulle komma hit och mysa med mig men då blev det ju det här kaoset här hemma så vi får ta det en annan dag!

På fredag är det löning och jag är så sjukt nyfiken på hur mycket jag kommer få, men det kommer nog bli en riktigt fin lön :) :) Vilket är mycket bra för snart är det jul (om prick en månad idag) och jag har inte handlat en enda julklapp plus att jag ska shoppa en massa till mig själv, vill ha nya stövlar, jeans, toppar och underkläder!
Sedan har man ju räkningar också så klart plus att jag måste börja spara till Spanien resan ;)

Nu ska jag ta mig en dusch och sedan börja med middagen. Blir pasta och skinksås idag! Mumms :)

Kommentarer
Postat av: Therese Stolt mamma till 2 små killar

ja de va jättte tråkigt att vi inte kunde komma igår,

Men du få komma hit så länge ni ha så där i lgh.n

2009-11-25 @ 07:16:59
URL: http://stoltmammatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0